Rubrik

Funderar på att ta bort min blogg för vem läser den egentligen ? Ingen!  Känns ju inte sådär jätte kul att blogga längre, har inge kul att blogga om eller ork.. hmm vet inte vad jag ska göra...

Just nu sitter jag hemma hos mammsen, håller på tvättar alla mina kläder... ska jobba om några timmar men vill verkligen inte men pengarna behövs.
På lördag blir det att gå upp tidigt för då måste jag flytta alla mina grejer jag har hos en kompis i ehnnes förråd till ett annat förråd, det blir ett projekt i sig, känns jävligt jobbigt men men sånt som måste göras, plus att jag ska hämta min säng och en soffa! Soffan ser jag fram emot för den behövs för just nu delar jag och anton på en 2sits soffa inte sådär jätte kul men snart har vi en stor och fin ny soffa..yeehh nee nu ska jag ner i tvättis igen.. ¨




 
Saknar våra snaps tider...

saknar mina å gåsas snaps tider...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0