Ska egentligen vara rubrik här

Då var man helt nyvaken då, är skit seg just nu och skulle vilja sova bort hela dagen fast det är ju kanske inte så jätte smart? Men så himla skönt för nu är jag ledig hela helgen :D har inga plander för helgen, tror nog det blir lugnt, vill egentligen ut och dansa men ingen att dansa med så de blir ju lite svårt.......

Tror nog jag ska äta taco till middag idag, har vart så himla sugen på det nu hur länge som helst... och efter jag bloggat är det dags att leta lägenhet... faan att hyra i andra hand är skit dyrt eller så är det många som vill ha förskottshyra och jag har faktist inte det och betala... och hyra ett rum i en lägenhet där jag inte känner någon.. ? nej tack till det...men ja hoppas jag hittar något.....tjingeling!

Onsdagens outfit  ( ser sur ut på bilden men det är jag inte, och har inte hunnit sminka mig heller....)
onsdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0