Som vanligt så blev det ju Berns

Hade en sjukt bra kväll igår på sandritas födelsedag! Och tack gode gud att man hade med sig platta skor så jag slapp dansa i höga klackar hela natten....

Idag är jag helt bakis och hur seg som helst, och snart är det dags att jobba igen.. usch fast det är bara inatt sen är jag ledig hela helgen, ska bli jävligt skönt!  Vill till Berns och dansa hela natten hela helgen, fast då måste man ju ha någom att gå med också och min sandra jobbar ju såklart..hmm får se.. är fortfarande sugen efter all dans på berns igår... well well...
ska va duktig att gå hela vägen till jobbet idag och sen gå hela vägen hem imorn bitti... så nu ska ja ta mig en liten powernap och se duscha och sen dra... tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0