Your Wifey?

Neeej jag är inte din lilla hemmafru som du verkar tro!
Jag börjar tycka det är lite jobbigt att det alltid är jag som ska diska, att det alltid är jag som ska plocka ordning, att det alltid är jag som ska handla... hur kul är det när man handlar något och kommer hem sen och det finns inte kvar? eller när du precis diskat och sen helt plötsligt är det fullt med disk igen som inte ens är din egen ? eller när du plockat ordning och städat och sen kommer hem och det är hur stökigt som helst?  Neej asså de finns gränser för mig hur länge jag orkar med sånt här och jag tror jag börjar nå den gränsen..... hur fan ska jag orka med detta?

Jag vet inte vad jag ska göra just nu? Jag gillar ju lägenheten, och jag gillar att jag får bo kvar i solna och har nära hem till mammsen och rocky.. men det är inte kul att jämt vara irriterad på grejer... att känna att man inte har lust att vara hemma.... och bara för att man bor 2 st vänner betyder det inte att man alltid måste prata  med varandra och äta tillsammans.... i need my alone time... men nej nej....


what 2 do? Ska jag kanske bli sambo med min kära gåsa i rissne?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Mikaela, Madde här. Jag brukar läsa din blogg ler

Du ska absolut inte bo kvar med din vän om du blir behandlad på det sättet. Nån måtta måste det vara. Bo kvar tills du hittar något bättre. Leta på Blocket... tror att det går att hitta där nu då det är semester och folk är bortresta!!



Sköt om dig.



kram Madde

2009-07-21 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0