2 weeks 2 my new tattoo!

ohh underbar dag!  Känns så himla skönt när man har gjort lite och inte bara sovit hela dagen, och så har det vart hur skönt väder som helst!

Har vart inne i stan med en kompis, vi tog bilen vilket inte var en smart ide, fan vilka köer!  Men jag fick en tid om 2 veckor till min nya tattoo så jag längtar som faaan! :D
Lunchade ute i solen idag och det var så himla mysigt, var på söder såklart sen åkte vi hem igen, men känns skönt att bara få ha vart ute lite och gjort något.. och så har jag fått sett på Pelins söta kattungar, vill ha, vill ha, vill ha!!

Nu ska jag snart ner i centrum och möta Gåsa för å handla och sen mysa med massa gott och film.. imorn kväll blir det dags för jobb igen.. usch men men thats life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0