All By Myself

Kändes helt knäppt när jag vaknade upp nyss.... har jobbat natt som vanligt och sovit hela dagen och i vanliga fall när jag vaknar så hör jag alltid min Rocky ligga och snarka, mammsen gör något i köket och det är alltid något som händer... men idag vaknade jag och det var helt knäppt tyst, inte ett enda ljud och jag måste nog erkänna att det var jävligt skönt fast samtidigt ensamt... hela familjen G..... åkte till landet idag så nu är jag helt by myself till söndag.. ska faktist bara jobba och sova den tiden fast ändå skönt....

och som vanligt när jg vaknar upp är jag stressad, måste hinna äta lite och duscha innan jag går och klockan tickar på som faan..  nee dags för lite mat nu... tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0