Bitterfitta

japp det är jag det!

Idag känner jag för att vara bitter, ´nu var det dags för den här jävla fitt äckel mensen igen och det gör jävligt ONT! Jag har så jävla fucking ont så jag knappt vet vart jag ska ta vägen, varför ska man ha den här skiten för? Började med mina mini piller igen för att ge dom en sista chans att fungera (håller tummarna) annars vet jag fan inte vad jag ska göra av mig själv..

Imorn blir det kryssning, känns inte så jätte kul just nu men det är nog för att jag har så ont och känner mi så äcklig, inte kul att vara sjösjuk och ha ont och må illa liksom.. neeej och hur kul är det när man planerat att bada och grejer? typiskt min otur, jag hoppas jag inte har lika ont imorn men känner jag mig själv rätt så lär det ju blir ett helvete imorn med...well weelll nu ska man snart till jobbet också och sitta där 10 timmar..woohooo  livet är ju helt underbart just nu...





ALLA KAN BARA DRA ÅT HELVETE IDAG!

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Jag tycker du är världens finste mikkis. JAG ÄLSKAR DIG. du är en av de viktigaste i min värld. pusspuss

2009-06-06 @ 12:04:17
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0