cykla eller gå?

Idag ska jag nog vara duktig och gå till jobbet, orkar egentligen inte men jag menar man går ju inte direkt ner i vikt på att ligga ner och sitta hela dagarna.. faan det är ju skönt att gå så länge det inte regnar...ska nog försöka börja cykla också, vi ska ha någon cykel i förrådet kanske det är dags att ta fram den. Fast jag vet inte om jag vågar cykla, sist jag cykla var jag typ 15 tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör? eller om jag ramlar när jag ska svänga hahah det är så himla typisk mig liksom... hmm neej men fan borde ju liksom börja gå och cykla det är ju bra motion... hmm får se hur jag gör om det blir cykla eller gå ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0