Glad midsommar..?

Just nu är jag rätt nyvaken, har sovit hela dage då jag jobbade hela natten... är alldeles för mig själv och familjen är på landet och har det mysigt.

Har bestämt mig för att jobba hela helgen, pengar behöver man alltid, så mitt midsommarfirande blir med min älskling olive på jobbet, min andra babe är på landet med sin kille och myser.....

Neeej om man ska ta och duscha och kanske laga sig något att äta innan man ska iväg och jobba igen då?  Ibland får man lite ångest när man jobbar natt, man har liksom inget liv, man jobbar och sover, vaknar äter och duschar och sen går man och jobbar igen.. men sålänge det är det är skit vädret så spelar det ju ingen roll om man sover bort dagarna, svensk sommar är inget att hurra för.. jobbar hellre och får ihop pengar så man kan åka i vinter :) ...neeej dags för middag nu!

ME AND OLIVE


 

ME AND OLIVE
ME AND LINDA
LITE POSING FÖRE PARTYT :p




GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: My J

vad jobbar du med ? ^^

2009-06-20 @ 13:38:55
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0