Its my fucking body!

Okej..  nu på sistonde har jag fått många som helt plötsligt har märkt att jag har opererat mina bröst... asså ja jag har gjort dom större och är det något fel eller?  Jag älskar mina nya bröst och jag är så jävla glad att jag gjorde det jag gjorde.. men det verkar som att vissa människor är helt chockerade och inte förstår detta... meningen är väl ändå inte att ni ska gilla det, för ska jag vara ärlig så skiter jag i om andra tycker om dom eller inte jag har inte gjort detta för någon annan utan för MIG!  Och ska folk störa sig på detta och det ska bli en massa snack så fine...  

ohh jag blir bara så irriterad! Orka egentligen inte bry mig men var bara tvungen att skriva av mig lite om det här.. alla som har följt min blogg vet att jag har opererat brösten och ni som inte vistste det... well now u know!


Kommentarer
Postat av: Denise

Jätte fin blogg design :) Vem har gjort den ?

2009-06-17 @ 20:22:35
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0