Lite update

Okej, kul att min data har pajat! Så just nu sitter jag som en liten nörd på biblioteket... asså dert är helt sjukt vad man är beroende av sin data.. lr det kanske vara är jag? har vart utan nu i 2 dagar och det känns skit! Jävla nörd man är men men...

Igår låg jag ute i solen hela dagen och njöt av det fina vädret.. fast tyckte det var rätt tråkigt att bara ligga där för sig själv fast nu är jag ju brun och fin, eller igår var jag nog mer röd hehe inte sådär jätte kul men idag är jag skit snaygg om man får säga dte själv!  Man känner sig så mycket fräschare när man är lite brunare och man behöver typ bara mascara för att se fräsch ut...

Har vart hos Gåsa och käkat middag på hennes jobb idag och nu ska jag snart ta en taxi till jobbet, borde gentligen inte slösa pengar på det men är så jävla seg att jag inte ens orkar bry mig idag.. är helt slut och vill bara sova men nu ska man jobba.. men sen är jag ledig fredag, lördag och på lördag blir det love and peace festivalen med sandrita :D
Neeej dags att gå nu.. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0