Lovely Day

Åhh jag har haft en himlans bra dag idag! Har vart ute i solen nästan hela dagen, känns väldigt bra måste jag säga... Åkte in till stan med brorsan och fick tid hos min frisör så nu har jag äntligen klippt mig och det var verkligen på tiden. Är supernöjd! Sen har vi gått runt i stan och kollat på all rea fast ändå har jag fan inte unnat mig något förutom en vit tubtopps klänning från Carlings. Brorsan fick ett par snygga vita tygskor från stadium ;)

Sen har jag och brorsan vart och ätit på min favvo resturang, Kamarina! Ohh det var så jävla gott så jag nästan dog, sen tog vi oss en liten tripp förbi sandrita och sa hej svejs... plus att jag har handlat födelsedagspresent till henne ;) och kan ju inte skriva vad jag handlat ifall hon läser detta... men det var en rätt bra present som kommer komma till användning ;)

Neej en jävlans bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0