Mini semester

japp, som vanligt är ja sämst på att blogga jag vet!
Vilket fall som helst så va jag på en liten mini semester i lördags, yes jag var på kryssning och fan va de var skönt! Birka Paradise blev det såklart.. handlade en masa på taxfree och jag oh mina 2 älsklingar var ju såklart snyggast på båten... karaoke och dans hela natten blev det, fast hade jävligt ont i fötterna kan jag ju säga men så är det när man vill vara fin.

Dagen efter på väg hem blev det på med bikinis och solbrillorna, upp på soldäcket och ligga i solen och bublbla lite, med dricka såklart ;)... neej en himla bra kryssning måste jag säga!

Lite pictures från kryssningen ;)

I HYTTEN OCH FIXAR TILL OLIVES HÅR :p    LITE POSING FÖRE PARTYT :p

MY BABES!      SPRITEN BÖRJAR GÖRA SITT..


 
     

Glaaasssaaar :P
on my way home
olive & Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0