Mitt nya jag!

Den här gången är det på RIKTIGT!   Jag ska faktist från och med imorn (måndag) skärpa mig, faan det är ju inte kul när man börjar må dåligt med sig själv..och den ända som kan göra något åt saken är ju faktist en själv. Så nu är det bara nyttig och bra mat som gäller, och träning... faan man mår ju så mycket bättre när man tränar, jag älskar att träna egentligen.. jag var ju skit duktig innan min resa, faan jag ska bli duktig igen men det gäller bara att komma igång!

Och om en vecka går mitt busskort ut så då blir det bara gå och cykla till jobbet, japp inget annat oavsett hur trött jag är och kan jag inte hålla detta så kan jag ju lika gärna bara låsa in mig i ett rum och ligga i en säng och äta mig så fet att jag aldrig mer kommer upp...
Skärpning Mikkis!!  Neej jag ser fram emot mitt nya jag, dock så ska jag och Gåsalin vara lite onyttiga imorn MEN om jag tränar och äter bra resten av dagen så får det gå för den gången men inte annars! 
Och den här alkoholen gör ju inte saker och ting bättre så därför är det så bra att jag faktist jobbar sjukt mycket i Juli så jag knappt kommer ha tid för något annat än jobb...känns lite tråkigt men lika bra det!

Neej nu ska jag nog se på film lr zappa på tvn ett tag, som vanligt när jag är ledig så är jag inge trött på nätterna..well well sov gott


Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

Vi gör de tillsammans.... i need it too

2009-06-22 @ 07:50:44
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

Vi gör de tillsammans.... i need it too

2009-06-22 @ 07:51:04
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0