Peace & Love

Imorn ska jag till borlänge på Peace & Love festivalen med Sandrita, jag längtar! Tror det kommer blir så jävla kul, fast jag ser dock inte fram emot att gå upp tidigt imorn men men det blir nog bra det... vi har planer om att åka i dom kläderna vi ska ha på kvällen och ja helt enkelt inte ens ha med oss ombyte för vi pallar inte med packning, men vi är ju bara borta lördag till söndag,,, ohh det kommer blir så jävla galet kul och vi kommer få se Håååååkaaaan! :D Underbart!!



Ajuste asså jag måste bara säga att jag förstår mig inte på killar? Idag när jag var inne i stan så ser jag mitt ex och han går förbi mig med sin nya flickvän och dom går typ 5 cm brevid mig och han låtsas som om han inte ser mig ? Assså seriöst! Vad är felet, inte för  att jag bryr mig om han hälsar eller inte men jag tycker bara att det är så jävla omoget när man är 30 år gammal och inte ens kan säga hej, och låtsas som om han inte ser mig ? Neeej jävligt omoget!
men men det var bara det jag ville få sagt!

Nu ska jag äta jordgubbar och se film med brorsan... vi har umgåts hela dagen.. sånt behövs ibland, man måste umgås med sina syskon, väldigt viktigt!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0