Peace & Love

Dålig kväll på jobbet men men alla kvällar kan väl inte vara bra antar jag... ska faktist försöka sova snart så man får några timmars sömn. Har inte bestämt mig ännu om jag ska jobba extra inatt med eller om jag ska vara ledig.. Jag har jämt sån jävla beslutsångest.. ligger jag bara hemma och inget speciellt händer så känner jag att jag lika gärna kan jobba och tjäna pengar, och är jag på jobbet och folk helt plötsligt hör av sig så får jag ångest att jag jobbar och inte är ledig och träffar vänner... förstår ni ?  nej jag får ångest oavsett vad jag gör.. fast just nu orkar ja inte tänka mer på det.


blir inte så många timmars sömn idag för min söta Gåsa ska faktist komma hem till mig och få sitt hår fixat, japp jag ska fixa en snygg frisyr till henne som ska på fest :) ska faktist bli himla kul. Och på måndag ska vi ha midag och dricka vin och få lite GLAM tid tillsammans!

Oooch om exakt en vecka så ska jag med Sandrita på Peace & Love festivalen, ska bli jävla kul.. är i borlänge men det är bara över natten för jag jobbar ju såklart på söndag men men kommer bli en galen dag och kväll och riktigt jävla kul plus att jag kommer få se Håkan Hellström! yeeeaah i love Håkan!   Så jag har 2 dagar att se fram emot nästa vecka, måndag med Gåsa och lördag med Sandrita och Håkan!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättesöt blogg :)

2009-06-20 @ 16:30:38
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0