Sol,vind och vatten....

Asså jag måste börja med om att be om ursäkt till Gåsalin för igår, vilken jävla tråkmåns jag var som var så himla trött att jag somnade hahaha. usch inte okej!  Och sen måste jag säga TACK till dig my love som lät mig åka till.... hihi ja du vet...
Hade en riktigt bra dag och kväll igår iallafall, och idag så startade dagen bra.. kom nyss hem och tänkte äta lite frulle och sen träna lite kanske.. sen ska jag vara så duktig att jag ska gå hela vägen in till stan, det är ju så himla fint väder och man måste ju passa på att vara ute och eftesom jag inte har någon att umgås med idag kan jag och min ipod ta oss en promenix helt enkelt... neeej nu är det dags för lite frulle...



Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Angiie

har fullt upp just idag, men mejla ungefär vad du vill ha och hur du vill att allt ska se ut, så ska jag se vad jag kan göra fram emot helgen typ =)

2009-06-23 @ 11:51:54
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0