Superhuman

Såå jävla underbart att vakna och att solen skiner! En mycket bra start på dagen måste jag säga, är lite små trött då jag inte kunde somna igår och sista jag kollade på klockan så var den kvart över 5 på morgonen, men men nu är jag uppe innan klockan 10 och har massa att göra idag...

Först så blir det lite städning så det är fint här tills ikväll då min kära Gåsalin kommer och ska äta middag och ha myskväll, sen blir det träna lite för jag har inte så mycket tid för idag ska jag in till stan och boka tid för ny Tattoo :D ska bli så himla kul så det kommer bli en ny i mitten av juli tänkte jag.. wiiieeee

Sen ska jag hem till Linda om jag hinner en stund eller så blir det vara i stan och njuta av det fina vädret helt enkelt och sen hem och börja med middag och så.... neej detta blir nog en bra dag tror jag.. dags att börja städa lite så man har det gjort..




Älskar den här låten!



Fast dom här 2 tjejerna är också jävligt duktiga och gilar när dom sjunger den.. vilken tycker ni om bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0