thats life.

Då var det dags att jobba snart igen då...

Jag är så jävla trött på att må dåligt över pengar!  Jag orkar inte mer.. spelar ju ingen jävla roll hur mycke man jobar kommer ju ändå sitta i skiten ekonomiskt... neeej jag är trött på allt.. jag som vill göra min tattoo nu också men ja ska faan göra det.. jag skiter i vilket den ska jag ha och det är inom en månad.. ska gå till Tyson i helgen eller nästa vecka och boka tid.. jobbar jag 6 nätter så har jag pengarna.. nu ska jag fan jobba skiten ur mig...funderar också på att ta något skit jobb.. typ som nisse och få in lite extra pengar på det....

Känns bara tråkigt att typ jobba hela sommaren och inte ha något liv.. fast thats life!
NEEEJ NU SKA JA SNART IVÄG TILL JOBBET IGEN.. DAGS FÖR 4 NÄTTER IRAD.. JOBBIGT NÄR MAN VART LEDIG FLERA DAGAR.., WELL WELL.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0