The Tai Boat..

Har haft en sån jävla skön dag och kväll för en gångs skull!
Först så har man njutit av det underbara vädret hela dagen.. älskar att kunna gå i klänning och känna sig sommrig, sen så vart det favorit i repris på Snaps med min älskade Gåsa.. och sen kom mina andra två små babes dit, och om alltid när man är ute så hälsar jag på min Sandrita och får massa goda drinkar.. Rasberry Fudge självklart och en ny favourite som smakar som äppelpaj, mums!

Hamnade faktist på Thaibåten senare ikväll och fattar inte att jag inte vart där tidigare, hur jävla mysigt som helst, först blev jag lite deppig för jag fick sån jävla Thailand känsla igen och saknade allt och alla så mycket men vilket fall som helst så är det ett nytt ställe jag kommer börja hänga på... väldigt mysigt!

Älskade Thaibåten, ni måste dit om ni inte vart där!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0