UPDATE

Dags för lite update tänkte jag, för som vanligt så är jag ju jävligt dålig på att blogga...

Har festat som en galning både fredag och lördag, båda kvällarna var riktigt bra, lördagen var inte planerad fast som vanligt när man träffar Sandrita så blir det en galen danskväll, och massa goda drinkar...såå söndagen sov jag bort eftersom man festat 2 dagar i rad... faan jag kommer ihåg när man gick i gymnasiet då var ja jämt ute och festade flera dagar i rad utan problem.. man orkade vad som helst men jag börjar fan känna mig gamal..och jag är bara 23 men jag orkar knappt gå ut 2 kvällar i rad nu för tiden jag är helt slut efteråt...well well en bra kväll och nu är det en ny vecka och dags att försöka tjäna ihop nya pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0