what the fuck is this?

seriöst vad fan är det här för väder!!???
Det är liksom sommar och svinkallt jue, faan regnit och molningt, skit kul verkligen.. faan hur kul är det att man börjar bli sjuk nu också? När ska vi i sverige få ha en bra sommar? och med bra sommar menar jag tre hela månader med bra väder! fast dumt att tro att något så bra skulle hända när man bor i fucking sverige.... oki att det regnar ibland oh att det kanse inte alltid är sol och 30 grader.. men vad fan det behöver ju inte vara så jävla fucking kallt.. eller?

Tror jag börjar bli sjuk, känns som om jag snart åker på en hals infektiooooon..yeaaahh vad kul, kul att man har en stor överraskningsfest att fixa och va på, på fredag och jag kan fan inte vara sjuk då inte.. denna dag har vart planerad väldigt väldigt länge... och man måste ställa upp för sina vänner som man lovat, får bara hoppas på att man inte ligger sjuk tills dess... neeej nu blir det knarka piller och försöka vila dom få timmarna man kan innan man ska upp och jobba natt igen då...   natti nattiiiii



BTW- GÅSALIN DU MÅSTE BLOGGA MER TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0