Whats your fucking problem?

Asså jag undrar en grej, ska man inte som tjej kunna gå ut i känning eller kjol utan att det ska bli problem? Ska man inte kunna få känna sig trygg bara för att man inte går i byxor?
Jag är jävligt trött på alla jävla äckliga idioter som tror att dom kan behandla tjejer utan respekt! Så funkar det fan inte här!
Vi ska fan kunna få gå i kort kort och skit urringat (inte för att jag gör det) utan att man ska bli kallad hora eller utan att massa jävla äckel ska skrika en massa saker efter en..

Vad får er killar att tro att man vill knulla er för att man har känning på sig?  Tror ni att vi vill sätta på er bara för att ni går i shorts på sommaren ?  Nej jag blir så jävla fucking irriterad på detta!

Jag är glad att jag inte åkte tunnelbana hem själv för vem vet vad som hade hänt då bara för att jag hade klänning på mig.. det satt 2 äckel och nej jag är inte rasist men två äckliga arabkurder som visslar och skriker efter en.. och självklart skiter man in dom och går vidare MEN dom ska såklart gå efter en och gå hela vagnen bara för att sätta sig i rutan brevid och glo som om dom aldrig sett en tjej förr... Självklart byter jag plats men inte fan hjälper det för dom börjar fråga om vi ska knulla, att jag ska suga hans kuk, han stäler sig till och med upp och runkar sin kul i luften och säger at han vill bli avsugen.. .. han frågar om min pappa äger tåget för att jag bara byter runt platser hur som helst?    och allt jag gjorde var att gå igenom perongen och ta mitt tåg hem... men tydligen så måste man gå i mjukiskläder nu för tiden... neej jag blir så jävla arg och hade en jävla massa att säga den idioten men jag ORKADE inte.. orkar inte ens ge sådana äckliga människor uppmärksamhet!!..  JÄVLA FUCKING ÄCKEL, INSE ATT VI ÄR I SVERIGE OCH ÄR INTE PÅKLÄDDA FRÅN TOP TILL TÅ!  OCH NEEJ VI ÄR INGEN HORA FÖR ATT VI GÅR I KLÄNNINGAR PÅ SOMMAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0