04:08

Jag kan inte sova!
Klockan är nu 04:08 på morgonen och jag är inte trött alls, gick och la mig i sängen redan innan 12 och satte på en film-Blood Diamond och efter det var jag inte trött heller, så har legat och tittat på massa skit på tvn men jag blir inte tröttare för det?
Jag är en nattmänniska och det vet jag ju om men jag borde va trött nu, jag brukar alltid somna med tvn på och somnar nästan alltid när det baar är skit på tvn men jag lyckas inte inatt.... ohh jag blir tokig! jag hade ju planer om att gå upp tidigt imorn för att överraska en kompis som jag vet skulle behöva det... men som det ser ut nu vet jag inte ens om jag kommer upp innan 11?.

Jag hatar att vara nattmänniska, det är inte kul alls utan bara jobbigt, jag vet inte vad jag ska göra för att lösa detta? Har testat sömntabletter från apoteket men lev ju bara tröttare på morgonen vilket inte går för mig för jag är sjukt trött i vanliga fall. Läsa bok,dricka varm mjölk,se dålig film.. faan neej inget hjälper.. Jobbigt!
Till och med när jag haft dagjobb så somnar jag aldrig innan kl 2-3 på natten och så går jag upp tidigt och är skit trött hela dagen och när man kommer hem kan man ju inte sova för då kan ja inte somna på kvällen, men när klockan salgit efter 21:00 så är det något konstigt för då blir jag övertrött och kan inte sova och så ligger jag där i sängen och vrider och vänder på mig, testar somna med både tv och utan tv inget fungerar...

Ni som har tips får gärna dela med er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0