2 Weeks

Åhh ångest, idag har det gått exakt två veckor sen jag kom hem från Thailand, känns inte alls så jätte kul att vara hemma just nu faktist..Jag hatar att få frågan - Men vad ska du göra nu då Mikaela ? Letar du jobb? ska du inte börja leta lägenhet? bla bla bla blaaa...
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv,jag vill inte börja leta jobb jag orkar inte jag har inte den orken att sätta mig och skriva ett jävla CV för att gå in och vara trevlig och lämna till allt och alla som ändå sen inte hör av sig, vad är det för mening ?
Jag vill inte jobba på restaurang och det är mycket pga jag har skadat mina axlar när jag jobbade på restaurang i Norge jag jobba så mycket att jag fick problem och blev sjukskriven och jag vill inte få dom problemen igen, jag vill inte vara 23 år och ha problem med att lyfta saker som en gamal tant!
Jag vill inte jobba på iqa eller Mc Donalds... Jag vill jobba i butiker som klädesbutik,skobutik eller liknande men hur fan ska jag få ett sådant jobb när alla kräver erfarenhet och hur faaan ska jag få erfarenhet om ingen jävel vill ge mig det?

Neeej jag vet inte vad jag ska göra jag vet bara att jag måste skriva ut CV och börja lämna in personligen helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0