A little 2 much?

Jag tror det blev lite för mycket att dricka igår och alldeles för mycket pengar som försvann det vet jag!

Kvällen började med att jag åkte hem till Sandrita och så laga vi middag och drack drinkar, romantiskt middag för 2 med levande ljus och musik ;)
sen började kvällen och man vet ju aldrig vart man hamnar med sandrita eller hur kvällen slutar... vi började med att gå till Malmen för att bara säga hej till sandras bartender kompis som jobba där, och jag drack VÄRLDENS GODASTE DRINK! sen kom min kära mor förbi en snabbis för att hon skulle sen till Big Ben och sandras mamma var på big ben så det blev att vi gick dit tillsammans med våra kära mammor och var där en snabbis..
Sen drog sandrita mig till Bauer och där blev det ännu mer att dricka och sedan var det dags att gå till Le bar och där vart det ännu en drink och ett järn.. Sen var det dags för Berns och jag tror nog det blev lite för många drinkar och lite för många järn där med... vi dansa och hade det sjukt kul iaf... kommer inte riktigt ihåg hur hela kvällen var det är lite luckor här och där men det betyder ju att man haft det kul, tror jag :S

Jag vaknade av att jag tyckte det var kallt och att jag frös, det hemska eller egentligen rätt kul var ju att jag vaknade upp med att jag och Sandra låg i hallen och sov, det betyder ju att det vart lite för mycket att dricka när man vaknar upp i hallen på golvet båda två och sover som ett kärlekspar haha jag tyckte det var rätt kul det är inte första gången det händer, hände en gång när vi var i Grekland och bodde hos sandras kompis.. vaknade upp i köket på golvet med massa melon runt oss och gafflar brevid oss... japp det är så en kväll kan sluta med sandra.. Man har alltid kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0