Back in my life again

Denna gång hoppas jag att A och jag kan vara vänner, jag menar jag har hellre A som en vän än ingenting alls..
Alla tjejer har ju sina killproblem och har säkert vart med om att man blir sårad av killen... det har hänt mig flera gånger,
igår kväll skrev A till mig och vi har inte pratat på över ett halvår jag vart riktigt chockad men samtidigt glad.. för jag blev ledsen när vi inte ens kunde vara vänner förut... vilket fall som helst så träffades vi upp och tog några glas vin och hade det sjukt trevligt, var riktigt kul att träffa honom igen och jag fattar ine varför vi inte setts tidigare igen.. Han är lika snygg som han alltid har vart,han har sin roliga humor som jag älskar och vi skrattar och har kul ihop.. så nu är han back in my life igen och denna gång hoppas jag på att det inte ska skita sig och då menar jag att jag fakttist vill ha honom som kompis, vi får se hur det blir.. men jag har en känsla att det kanske blir som sist igen.. jag blir sårad och det hoppas jag verkligen inte.. men jag måste säga att ja lät bli både hångel och sex för första gången... kändes lite konstigt men jag tror det var bra.. .. well well de var en bra fredag, jag är glad att han hörde av sig för jag har saknat honom som vän och jag hoppas på att vi kommer ses igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0