Bedtime

Just nu ligger jag i sängen och har faktist vart så duktig att jag har börjat ordna mitt Cv och ansökan, tycker fan inte att det är enkelt att göra ett snyggt och bra Cv och jag har väldigt svårt för att formulera mig bra plus att jag har dyslexi vilket gör det hela ännu jobbigare, men nu har jag nog fått ihop det bra och imorn blir det att sitta vid datan och fixa det sista för att sen gå ner till biblioteket för att skriva ut, sen är det bara att röra på mitt feta arsle och sätta igång och lämna in ansökningar och maila och ja helt enkelt hålla tummarna och kämpa för att hitta ett jobb! så lycka till säger jag till mig själv för det behöver jag!

Borde ju försöka sova nu men som vanligt är mikkis inte trött och klockan är snart halv 2 på natten..och brevid mig ligger 2 franska bulldoggar som snarkar så högt att jag knappt kan höra mina egna tankar...

well well sleep thight! ZzZzZZzZzzZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0