Btw Ångeeeest!

Jag har sån jävla ångest just nu, no money och massa räkningar, inget jobb så jag kommer inte få pengar heller.. hmm så snart sitter jag nog utan mobil också men men sånt är livet när man inte har ett jobb.. och jooo jag letar faktist!!

Jag kom att tänka på hur man alltid ser fram emot sommaren och längtar till den, men denna gång eller just nu så gör jag inte det som jag brukar, för det känns som om man bara kommer att jobba och slita häcken av sig och sen när man väl är ledig så kommer det vara skit väder, för det är det nästan alltid när jag väl är ledig, och jag tror inte jag kommer ha så mycket pengar den här sommaren så man kommer inte kunna ha så kul som man brukar.. såå nej just nu ser jag inte fram emot sommaren så jätte mycket, klart jag vill att det här skitvädret ska bort men njaa inget kul i mitt liv just nu känns det som.. allt går bara nerför nerför nerför... jävla skit helvete!


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

jaha okey :) som jag gör då!

2009-03-28 @ 15:52:25
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

Men du åker ju till grekland snart i alla fall ;)

2009-03-28 @ 16:08:25
URL: http://annic.blogg.se/
Postat av: www.annic.blogg.se

Men det e ju ett jobb...du behövde ju ett jobb? eller måste det vara ett jobb i sverige för att fixa de där..? Va tråkigt för de hade passat dig.

2009-03-28 @ 16:24:35
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0