Cant sleep

Som vanligt så sitter jag här och klockan är 1 på natten och jag kan inte sova för jag är inge trött, fan jag var skit trött runt 8 idag men gick inte och la mig då vilket var dumt för nu kan jag inte sova så sitter och kollar på 2 1/2 men.
Jag vet inte vad jag ska göra med mina sömnproblem? dom två senaste nätterna har jag liksom somnat runt halv 6 på morgonen,det är fan inte normalt,tror jag verkligen måste besöka en läkare snart för det här går inte längre, jag vill inte vara vaken hela nätterna och ligga och vrida på mig tusen gånger och ändå inte kan somna,se på en tråkig film hjälper inte heller och inte en bok... neej jag vet fan inte hur jag ska lösa detta?

Har planer om att gå upp redan klockan 7imorn bitti vilket är väldigt tidigt för mig som är en nattmänniska och dessutom inte har något jobb för tillfället men 07:00 ska jag upp och gå ut med hundarna och sen äta frukost för att sen gå till Gåsalin och säga hej...Måste verkligen gå upp oavsett hur trött jag är imorn jag bara MÅSTE!


Sitter alltid och lyssnar på musik på nätterna, här är en oldie som jag lyssna på väldigt mycke förr och den ¨får mig att tänka på en viss människa........väldigt bra så Enjoy!


Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

åHHHHH DEN E SÅ FIIIN!!! ;))

2009-03-12 @ 06:18:57
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0