Den rätta för Rosing?

jaa vem är egentligen den rätta för Rosing? OCH VEM FAN BRYR SIG?
Jag tycker det är finns en sak som är viktigare och det är VEM ÄR DEN RÄTTA FÖR MIKAELA?

Måste ju bara säga att det finns riktigt mycket skit program, vem fan bryr sig om vem som är den rätta för Linda Rosing? jag menar ska hon ta den där 19åriga killen och gå runt där och se ut som mamma och son? Nej det går ju faktist inte och jag tror faktist inte att hon kommer välja någon och om hon nu gör det så tror jag heller inte att det kommer hålla särskilt länge, jag menar den där lilla 19åringen vill ju bara bli känd och är med därför ich dom andra njaa jag vet inte riktigt.. tror inte på detta! Ledsen Rosing! =/



Love this song
!

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

JAG ÄR DEN ENDA RÄTTA FLR GISIKO :P

and u know it

2009-03-10 @ 20:19:32
URL: http://annic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0