Design på bloggen

Är det någon som kan hjälpa mig med min design på bloggen? den jag har nu hatar jag och vill inte alls ha kvar den... hittade en tjej som gjorde denna och ja skrev hur jag ville ha den och vad i för slags stil men jag vet inte det verkade ju inte direkt som om hon förstod mig... för denna design är inte jag för fem öre och jag hatar den och fråga om hon iaf kunde ändra färgen men tydligen så var det svårt att svara tillbaka.. och ni som vill ha bloggdesign ska inte göra den av natlin.blogg.se om man inte vill ha en blogg som inte är du alls...

vilket fall som helst någon som kan hjälpa mig? har en kompis som ska hjälpa mig men vet att hon har mycket och det verkar gå lite segt.. jag är desperat och vill ha en nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag vet att jag är seg. Ledsen... bra att du frågar fler så du får det gjort snabbare.



Puss på dajj! :D

2009-03-27 @ 13:18:22
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0