En liten Break

Känner att jag behöver en liten paus, har nu hållt igång med att städa här hemma väldans länge känns det som, har ordnat med mina kläder i klädkammaren och fått lite ordning där inne, finaly!  Men min kära mor har vart tvungen att ta ut mycket av hennes kläder så jag skulle kunna få plats med mina vilket var väldigt snällt så hennes kläder har legat i hennes rum helt kaos i en hög på en stol och jag kan säga er att det har vart rätt mycket som legat där.
Men jag bestämde mig att jag skulle ta och fixa allt det och vika och lägga in i hennes garderob så det är fint när hon kommer hem eftersom hon är på kryssning.. detta har tagit mig över en timme och jag har inte ens kommit halvvägs så ni kan ju bara tänka er hur mycket kläder som ligger där.. så jag beslöt mig för att ta en luten bloggpaus och en drickpaus, lite päronsaft faktist, väldans gott!

Neej men nu är det väl dags att fortsätta för efter mammas rum ska jag ta och fixa i resten av lägenheten tänkte jag, men dammsuga och damma får bli imorn för det orkar jag inte idag, räcker med att plocka och fixa tycker jag....FAN VAD SNÄLL JAG ÄR!

Hmm har också tänkt att jag kanske ska börja ta mer kort och sätta in på bloggen men det är ett sånt projekt en kanske lite roligare än bara läsa all skit jag skriver hela tiden.......neeej nu måste jag sätta igång igen va fan inte bra att jag satt mig blev ju helt seg hahaha

Kommentarer
Postat av: eva

Tack det var väldigt snällt och gulligt gjort

tusen tack

2009-03-26 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0