..

Har gjort en del på min lista idag iallafall men har inte gjort allt. Ska snart gå min långromenix med fisarna också och sen är det bara börja tänka på middag och sen ta mig ut till östberga.
Har ingen anning om hur jag ska ta mig dit egentligen så ska ta och kolla upp det på Sl.se  Vet ju att jag måste ta mig till liljeholmen och sen ta en buss men har ingen anning om vilken,...hmm neej dags att ta o kolla upp det helt enkelt.... och för alla er som undrar vad jag ska göra i östberga så ska jag sitta barnvakt till 2 tjejer medans deras pappa jobbar natt, ska också få upp dom och ge dom frukost och förbereda inför skolan dagen efter och det ska bli intressant då jag verkligen inte är en morgonmänniska och har svårt att komma upp innan 10 på morgonen, fast detta ska ju såkkart fungera för annars går det jue inte.....neeej kolla sl och sen promenix med fisarna...

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: LoEm

vad tycker du om kavajer till våren?

ÄR det hett eller ser det allt för affärsaktigt ut?

2009-03-31 @ 14:08:00
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0