Finally!

Ohh ni vet vad som hände mina ögonfransar som jag skrev om?
annars får ni läsa det inlägget, iaf så ser jag männsklig ut igen, Jag mådde faktist riktigt dåligt över hur jag såg ut för det är fan inte kul att vara utan massa ögonfransar, vilket fall som helst så gick jag och köpte såna som man kan limma på själv, finns ju liksom en och en man kan sätta på så åkte till Stephanie så hon kunde hjälpa mig och jag måste säga att hon gjorde ett väldans bra jobb!

Känns jätte skönt att faktist se okej ut igen och dessutom känna mig okej...

Jag vet att jag inte gick länge utan fransar men det kändes som en evighet men nog om det nu, för nu är det löst ;)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0