Friday Night

Jahap som vanligt satt man ju uppe på natten, fast denna gång är det ju faktist fredag och okej att sitta uppe hur länge som helst ;-)
Har bara vart hemma hela kvällen och kollat lite på film, ätit chips och dipp och ostbågar, var sjukt längesen jag åt det, fan det är ju riktigt gott jag har lite svårt att sluta när jag väl har börjat bara, inte så där jätte bra känner jag men men gott var det iaf!


Hyrde en film som var riktigt bra faktist med Samuel L Jackson, kommer inte ihåg vad det hette dock och jag orkar inte resa på mitt feta arsle och kolla heller men bra var den iallafall!
Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu om, för jag är inge trött som vanligt och orkar inte se mer film och det finns inte så mycket skoj att göra på datan heller.. hmm what 2 do what 2 do?  Blir nog zappa på tvn ett tag och hoppas man hittar något kul helt enkelt....vem vet kanske jag bloggar om något tråkigt igen senare på natten, annars får det bli imorn.
Hmm Lördag imorn undrar vad man ska hitta på för något skoj då....................nee nu får det vara slutbloggat på det här inlägget börjar faktist bli väldigt ointressant eller det har hela det här inlägget vart...neej god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm ostbågar kan vara så jävla gott..särskilt om de stått framme en dag och är lite sega.

2009-03-28 @ 12:12:36
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0