Fuck Off!

Ni vet det jag skrev om att jag skulle bli lycklig?  Det höll inte så jävla länge för allt sket sig, känner mig så jävla dum som ens trodde att det skulle lösa sig och att jag faktist skulle få må bra och för en gångs skull göra något jag verkligen vill ( förutom min resa), hade en liten chans att få hjälp men tydligen så går det inte att hjälpa, fast jag förklarat så får man ett nej... jätte kul... detta var något jag verkligen verkligen ville  men nu ska jag må dåligt precis som innan så nu blir väl alla glada när jag inte får som jag vill!

Vad är ens meningen med detta skit liv? JAG VÄGRAR TA ETT SKIT JOBB PÅ ETT CAFE ELLER RESTAURANG!! Tänker sticka från det här skit landet!! tänker sticka från alla härifrån JAG ORKAR INTE MERA!!

IDAG ÄR EN SKIT DAG OCH INGEN JÄVEL BEHÖVER HÖRA AV SIG TILL MIG!  JAG GÅR I IDE LR IDEE ELLER VAD FAN DET HETER! FUCK OFF!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har aldrig tänkt tanken att livet blir ganska lika vart du än bosätter dig? Det är en sak att flumma runt i Thailand några månader på semester, men skulle du bor där skulle du nog inte vara så jävla "happy" som du tror. Jag är så trött på människor som klagar på att de inte orkar med de här landet, och inte tänker ta skit jobb och är trötta på att vara panka. Nä men fixa ett bättre jobb och sluta gnälla! Det är inte det minsta synd om dig, du är bara sjuk egocentrisk och lat!

2009-03-26 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0