Fucking jävla skit födelsedag!

ja må JAG leva Ja må JAG leva ja må JAG leva uti hundrade år?

ohhh jag hatar den här dagen! jag hatar att fylla år idag, jag hatar att du fick mig att få ångest över att jag skulle ut på kvällen men jag valde att skita i det.. och vad är tacken?  Att bjuda hit dina vänner och skita i att umgås med mig? Jaa jag kanske överdriver och är löjlig men du kanske ska tänka på att JAG också mår dåligt och att jag faktist mår skit över att jag är hemma på min födelsedag när jag egentligen skulle vara i paradiset, men den tanken har väl aldrig slagit dig?

Tack för min fina present den var det ända bra med den här dagen men det sårar mig fan att du säger att du inte har pengar men så får han något på min dag men jag kan inte få det jag vill ha för 100 kr?

Ända sen jag fyllde 20 så har mina födelsedagar varit skit! och jag trodde denna kanske skulle bli okej men icke sa nicke! Tur att jag ska på fyllekryssning på torsdag för det är fan vad jag behöver,alkohol för att må bra!

Grattis till mig själv!



Kommentarer
Postat av: Kimmie

lilla mickis! trist att höra att du mår så dåligt,hoppas det tar sig och att du orkar stå på dig trots att livet faktiskt många gånger suger. Jag tror på dig,och människor som ständigt sårar en,behöver man inte i slutändan. Puss och hoppas du får ett bättre avslut på din födelsedag. Kimmie

2009-03-17 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0