God Morgon Sverige

Att jag gick upp klockan 07:15 är väldigt ovanligt ska jag säga er och det händer väldigt sällan (förutom om jag har jobb där jag börjar tidigt förstås)  Men eftersom mammsen är på kryssning så har jag ansvar att få upp min lillebror till skolan och han är precis som mig en nattmänniska och har väldigt svårt att gå upp på mornarna men vi båda kom upp och lyckades ;) jag är väldigt nöjd måste jag säga!
Jag skulle ju inte bara få upp brorsan idag utan jag var också tvungen att gå ut med mammas hund som är van att gå ut så tidigt på morgonen, jag är så glad att min hund är trött på mornarna för honom behöve man aldrig ta innan 10 på morgonen ibland går han inte ut förns 11 12 på dagen och nu kanske många tycker vad elakt ? Men det ör det faktist inte för jag tar alltid honom innan jag lägger mig och folk som känner mig eller läser min blogg vet ju också att jag är en nattmänniska så sista rundan är alltid sent, och han sover ju tills jag vaknar så nej det är inte elakt!

Nu är klockan 08:24 och jag är faktist helt jävla död, sist jag tittade på klockan igår var den nästan tre på natten så jag kommer säkert ta mig en liten siesta senare idag känner jag på mig men jag ska försöka att hålla mig vaken så kanske jag faktist somnar normal tid ikväll ? hmm  neej men nu ska jag faktist ta och äta frukost och sen börja ringa runt lite om mina jävla fransar som jag skrev om plus leta jobb helvete....

så kan jag och rocky rockstar se ut en natt       två tröttisar
Hitta två bilder på mig och Rocky när vi båda är utslagna, är vi inte söta? ;)



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0