Happy happy

Just nu är jag så himla  glad! japp och jag kan inte riktigt säga why men om allt går som jag vill kommer jag att vara lycklig iallafall för ett tag! Eller det är liksom lite blandade känslor för jag vill men jag vill inte.. hmm jag vågar inte vara för glad ifall detta nu inte händer men om det gör det så  kommer jag vara väldigt glad för en period.. men jag vet nog detta i slutet av veckan och då får ni också reda på vad som händer lilla mig!

Jag kan vara lycklig men bara om mina problem kan lösas och gör dom inte det komer jag vara lika olycklig som jag vart sen jag kom hem från resan MEN jag klarar mig nog på ett eller annat sätt... håll nu tummarna för mig att jag kan lösa mina problem även om nu inte alla vet vad detta handlar om...
Nu ska jag nog ta mig en macka och se lite tv.. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elina

Klart allting löser sig! :D Såklart. Det fixar du.



Och lägenheten i ghettot blir spännande... :D Living on the edge så att säga<! :D





Pusssss

2009-03-25 @ 12:18:54
URL: http://elina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0