Helt Jävla Underbart

Det var helt jävla underbart att ta sig ett bad, hade så varmt vatten att jag nästan brände mig och svettades ihjäl,hade massa badskum och tända ljus, en liten mys stund för mig själv helt enkelt, riktigt skönt!
Vart dock riktigt jävla seg och trött av badet vilket inte är så jätte kul när man vet att man måste klä på sig för att gå ut i kylan med hundarna, brrr men nu är det gjort och jag känner mig fortfarande seg och trött och borde egentligen gå och lägga mig men känner att jag vill skicka iväg lite Cvn kanske innan jag lägger mig?




Men det känns som att ikväll kommer jag somna innan klockan 2 på natten vilket händer väldigt sällan men idag känner jag på mig att lilla jag kommer somna tidigt, hmm kanske de är det jag ska göra för att bli trött på kvällarna? Ta mig ett varmt bad innan jag lägger mig? ska nog börja testa på det och se om det hjälper.... neej nu är det nog med bloggande för ikväll... Juste ska ju faktist på kryssning imorn ska bli riktigt kul faktist får se om jag bloggar något på dagen... natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0