I do have feelings

Jag har faktist känslor!  Verkar ju som att vissa tror att jag är en skit kall jävla bitch? Jag ska tala om för er att jag faktist är en jävligt snäll människa, som faktist alltid har brytt mig om andra mer än mig själv!  Och jaag bryr mig faktist om dom som betyder något för mig, fick en kommentar att jag verkar vara en jävligt elak människa? den raderade jag för jag blev jävligt irriterad!  tråkigt att folk som inte känner mig säger att jag är elak och ego... jag vet inte men jag tycker faktist att alla har rätt att ha en jobbig och deppig period i livet, eller?  Jag menar jag tror faktist att alla har en period i sitt liv då man har det jävligt jobbigt och mår dåligt, och ingenting funkar som det ska och man bara känner att livet är piss. Men är det så fel då att få må dåligt några dagar eller veckor?

Och du som tycker att jag verkar vara jävligt elak och ego.. jaa men tyck det då da och om jag nu skiter i det så är jag ju tydligen en elak människa för att jag inte bryr mig? Neeej jag bryr mig inte om idioter som skriver elaka kommentarer om att  jag är elak och dum bara för att jag inte orkar bry mig om allt och alla... varför ska jag göra det? varför ska jag bry mig om dom som inte bryr sig om mig? om människor jag inte känner?  JAG BRYR MIG OM DOM SOM STÅR MIG NÄRA OCH DOM VET VILKA DOM ÄR! 

Och ni som tror att jag inte försöker ta tag i mitt liv och tror att jag bara ligger inne hela dagarna och inte ens letar jobb eller inte ens försöker ska jag tala om att ni har fel!  JAG letar jobb, JAG försöker hela dagarna, JAG gör allt jag kan just nu som kom inte och säg att jag inte gör något när ni inte ens känner mig! 
Som sagt jag har faktist känslor och jag blir faktist ledsen av att  folk ska dömma mig bara för att jag mår dåligt just nu och har det jävligt jobbigt.. känns skit trist att faktist få höra att jag verkar vara en elak och ego människa när jag faktist inte är det!

Du säger att jag är elak?  Men är du inte elak som då dömmer folk som du inte ens känner ? - eller neej juste det är ju jag som är dum !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0