Im not fat, im just fluffy

Från och med idag så ska jag skärpa mig, jag har ingen att skylla på att jag har blivit en halv fet tjej som snart är 23 år och har inget liv, alltihop är ju faktist mitt eget fel.
Men jag ska vara ärlig jag vill inte ha ett vanligt jobb och stå och slita hela dagarna för en skit lön, och jag vill inte gå upp tidigt på mornarna och va trött och känna ångest över att jag ska gå till jobbet, men jag antar att det är så livet är? Man är bebis och har blöja växer upp och har kul när man är liten sen blir man ungdom och det är då problemen kommer, sen jobbar du och sliter hela livet bara för att hamna upp i samma sits igen, du sitter där med blöja och någon stackare måste ta hand om dig och byta blöja och ducha av dig varje dag? usch nej jag vill inte!

Jag vill ha ett jobb där jag kan jobba hemifrån och tjäna bra pengar, jag vill kunna äta precis vad jag vill och när jag vill utan att gå upp i vikt, jag vill ha en pojkvänn som ska älska mig för den jag är, jag vill ha en snygg pojkvänn som ska ha massa snygga tattoos och piercings!

Jag fattar inte vad som är felet på mig för jag bestämmer mig hela tiden att nej nu jävlar ska jag börja föröska göra något åt mitt liv och min kropp men det slutar alltid med att jag skjuter upp det till nästa dag och nästa dag blir till en vecka.. är det något fel på mig?
  MEN JAG SKA SKÄRPA MIG, JAG MIKAELA GISIKO SKA SKÄRPA MIG FRÅN OCH MED IDAG!  Idag tog jag steget och faktist gick ut och rörde på mitt feta arsle och inte bara låg i soffan och tyckte synd om mig själv!

IM NOT FAT, IM JUST FLUFFY eller som  en vis Gåsa brukade sjunga när hon var liten.. JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK!


Kommentarer
Postat av: jennie

Härligt citat/ordspråk, det ska jag börja med :P









HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-03-11 @ 20:04:33
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0