In The Ghetto

Sådär nu har jag ganska nyligen kommit hem från Tensta ghettot, följde ju med en kompis som skulle kolla på en lägenhet och jag måste säga att den var JÄVLIGT fin!  Väldigt stor och nybyggd, med balkong och stor klädkammare och massa annan bra förvaring, man kan dela upp den så det blir som ett sovrum och ett vardagsrum, jätte stort badrum, väldigt stort för den lägenheten, men iaf jag blev riktigt avis måste jag säga.
Okej Tensta kanske inte är drömmen att bo i ? Men lägenheten ligger 2 min från Tbanan och det är inte så långt in till stan, stor lägenhet och jävligt fin.. faan why not? Jag hade ju tagit den direkt för lägenheten är min drömlägenhet nästan, men sen förstår jag att det är svårt beslut om är uppväxt på söder och bott där hela sitt liv... hmm ja vi får helt enkelt se om Elina blir en Blåsmurf eller inte ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vill bara säga också att din tatuering på ena skulderbladet är helt underbar!

2009-03-29 @ 19:08:41
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0