Jädrans SL!

Är det bara jag som stör mig på sl?
Fn det har ju blivit helt sjuka priser för sl kort och bussremsa.. och att skicka sms biljett blir ju faktist ganska dyrt i längden det med... hmm jag undrar varför dom ska höja priserna hela tiden för jag menar det är ju inte direkt så att dom gör något bättre? ingenting förbättras ju?
Tycker att det alltid är förseningar och man får vänta och blir kanske sen till jobb eller annat och änåd betalar vi fullt pris för vadå? för att stå och vänta och väldigt sällan få information när det är försenat?

Som i morse skulle jag ta bussen hem till solna från liljeholmen, men inte kom bussen som den skulle utan en kvart försenat..inte sådär jätte kul och jag tycker faktist att en kvart försenat är mycket! Som tur var hade jag ju inte bråttom någonstans men de kanske andra hade?  Dröjer väl inte långt kvar tills priserna ska höjas ännu mer och såklart utan förbättringar men men.. ville bara ha detta sagt jag tycker att sl inte är så himla bra, tycker faktist att dom nu ska höja prisera och ta såna priser som dom tar borde dom försöka göra lite bättringar ;)

Och sls hemsida fungrar ju inte alltid som den ska den heller.. eller är det bara jag som har otur? försöker kolla just nu och det går jätte trögt och sen så står det att sidan inte fungerar helt plötsligt.. har testat massa gånger nu =/ faan måste ju se när bussen går så jag vet till ikväll....jädrans sl helt enkelt!

Är jag den ända som tycker så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0