Jag känner bara....

Jag känner bara att jag hatar allt nu för tiden,jag är negativ,jag stör mig på allt, och jag blir lätt besviken på alla och jag hatar alla, jag orkar inte med någon och jag hatar att ingen verkar vara glad att jag är tilbaka hemma, jag hatar jag hatar hatar hatar hatar hatar allt just nu.. jag vill inte men jag gör det, vad fan är meningen med allt skit? Och vet ni vad ni som säger sluta vara så negativ? NEEEJ jag tänker inte sluta vara negativ för så fort någonting bra ska hända eller när jag för en gångs är positiv så skiter allt sig ändå...allting skiter sig i mitt liv,Pengar,killar,kärlek,jobb,lägenhet,familj,ALLT!


idag känner jag mig arg och jag hatar allt så fuck off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0