JAG VILL OCKSÅ!

Jag vill också ha den där snygga tränade kroppen
jag vill också va duktig och äta bra och nyttig mat
jag vill också träna och ha orken till det

Varför är jag så lat? det är ju bara jag själv som sätter stopp, det är ju faktist mitt eget fel att jag inte går och tränar eller att jag äter bättre mat, jag kan liksom inte skylla på någon annan än mig själv även om jag önskar att jag kunde det.
Det är ofta jag tänker- ne nu jävlar ska jag skärpa mig, men mitt problem är det här jävla suget! även om jag ätit massa och är jätte mätt är jag ändå sugen på något annat och då slutar det med att jag trycker i mig något onyttigt...
samma med träning så tänker jag- ne mikaela ut och rör på dig, gå till gymet nu och rör på ditt feta arsle.. men nej nej jag skjuter bara upp det och tänker jag tar det imorn... ohh jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.... vet bara att det måste bli en ändring och det är nu!


Kommentarer
Postat av: Em

Vem är din favorit i vänner? :)

2009-03-10 @ 16:47:12
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lilla My

Har du ingen förebild med snygg kropp eller så.Fixa fram ett foto då på denna person o titta på det så kanske du får lite insperation.Jag är själv väldigt dålig på att ta tag i saker o ting men har bättrat mig.Så lycka till jag säger som min son sa en gång i skolan när han var sju år o en kompis sa ( jag kan inte )DET GÅR BARA MAN VILL. Kramiz

2009-03-10 @ 17:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/miu miu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0