Känslor

Okej jag fick nyss höra av Gåsalin att jag borde blogga om känslor, tycker iof att jag gör det eller jag  kanske inte gör det?

Jag ska vara helt ärlig och skriva här och nu exakt vad jag känner, från och med idag så kommer jag alltid vara 100% ärlig i min blogg och skriva vad jag tycker och tänker om allt.

Jag hatar att jag kommit hem från paradiset.

Jag hatar att dom killarna jag vill ha inte vill ha mig

jag hatar att alla killar är dumma i huvudet

jag hatar att jag har tillåtit mig själv gått upp massa i vikt!

jag hatar att jag inte känner mig nöjd med mig själv (förutom mina nya bröst som jag älskar!)

jag hatar alla människor som kan äta vad dom vill utan att gå upp i vikt

jag hatar att jag hela tiden tänker på att jag vill ha en pojkvän

jag hatar att jag känner att jag aldrig kommer träffa någon

jag hatar att sitta hemma hela tiden och bara tänka.

jag gillar inte se andra par vara lyckliga (bara några)

jag hatar att min hund inte lyssnar på mig

jag hatar att allt ska vara så dyrt

jag hatar att jag inte har ett jobb

jag hatar att jag är så lat

Jag hatar att jag inte har råd med fler tattoos just nu

Jag hatar Bacon!

Och jag hatar Blondinbellas blogg!

Japp det var det.. så känner jag idag jag hatar allt! Hata är ett starkt ord men jag hatar allt och om du inte är snäll så kanske jag börjar hata dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0