Kryssning Kryssning Kryssning

Har ju vart lite dålig på att blogga nu men jag har inte haft tid helt enkelt...
Åkte på kryssning i torsdags med 4 tjejkompisar och fy faan vad kul det var, det var så himla kul och precis vad jag behövde, att få komma bort lite och inte alltid gå ut på krogen..

Det började ju med att vi mötes upp halv 4 i slussen och tog några glas vin innan bussen och sen när vi väl kom på båten vart det baren direkt och mera vin tills taxfreen öppnade då vart det handla masasa där för att sen gå till hytten och fixa oss och dricka, efter all drickande drog vi och sjöng karaoke och det var så himla kul!! Jag fattar inte varför man gör det oftare så vi 5 tjejer sjöng en varsin svensk låt såklart för jag tycker faktist att när man sjunger eller ser andra sjunga så tycker iallafall jag att det alltid är roligare med svenska roliga klassiker istället för en seriös ny låt me det är bara vad jag tycker... sjöng gjorde vi och hade det riktigt kul.... vart mycket att dricka, mycket dansande och väldigt lite sova..

Jag kan säga er att jag mådde inte bra när jag vaknade så det var bara att ta sig en återställare  på dagen på väg hem med båten...
Jag längtar redan tills nästa kryssning, skit kul att åka bort och bara komma bort från det här hemma... det är något man borde göra oftare och speciellt Birka Paradise med poolen och soltaket - mycket mycket bra måste jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0