Life Sucks!

Just nu hatar jag alla som har det så jävla bra och som är nöjda med allt och som alltid får hjälp när dom behöver det!  och ni som tycker jag är lat och egocentrisk kan u bara ta och tycka det då för jag skiter i vilket! Jag har för en gångs skulle fått ett jobb som jag inte ens kunde föreställa mig att jag kunde få och nu har jag fått det men kommer inte kunna åka för jag har 0 kr och ingen som kan hjälpa... livet suger för mig just nu.. jag hatar det.. för en gångs skulle har jag fått ett jobb som är något jag verkligen vill jobba med som jag tycker är kul men nej nej .. ska va kvar i fittsverige, med alla dryga människor, skitväder och en massa annan skit sverige har att bjuda på när det gäller mig... LIVET SUGER!!!! JAG HATAR ALLT JUST NU, JAG HATAR MITT LIV!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0